Analiza sperma

Un batrân de 75 de ani, decide sa mearga la un spital, pentru a i se efectua o analiza a spermei. In consecinta, doctorulul, oferindu-i un borcan, ii adreseaza si urmatoarea rugaminte: te rog sa iei acest borcan si vino maine cu "materialul" pentru analize !
A doua zi dimineata, batrânul soseste la spital, cu borcanul intact, exact asa cum il primise in ziua anterioara. Nedumerit, doctorul întreaba ce s-a întâmplat, iar batrânul explica: stimate doctor in prima faza am încercat fara rezultat si cu dreapta si
cu stânga. Ulterior, am apelat la ajutorul sotiei care a încercat si cu mâna dreapta, si cu mâna stânga, apoi cu gura: prima data cu proteza, apoi fara proteza, dar tot fara rezultat. Perseverent, am rugat-o pe vecina de alaturi sa ma ajute: a încercat si ea si cu amândoua mâinile si cu gura dar tot fara rezultat. Doctorul inmarmurit întreaba: ai chemat si vecina ???
Batrânul raspunde: da si oricât de mult ne-am ostenit, nu am reusit sa deschidem borcanul !

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...