Bancuri de Crăciun

Ce e roşu şi vine regulat? 
Moş Crăciun.
Era o zi călduroasă de vară pe munte şi Badea Gheorghe stătea la stână cu prietenul său Badea Ion.
La un moment dat Badea Gheorghe zice:
-Ioane!
-Zii, măi!
-Ce bun e sexul, ma!
-Parcă mai bun e Crăciunul mă!
-De ce?
-Este mai des!

Culmea Crăciunului - porcul să fie animal pe cale de dispariţie!

- Tată, am auzit că unchiul Vasile se logodeşte de Crăciun, iar la Paşti se
  căsătoreşte. Ce înseamnă asta?
- Cum ţi-aş cumpăra eu ţie la Crăciun o bicicletă. Până la Paşti tot claxonezi la ea, dar abia la Paşti o încaleci.


- Mama e adevarat ca pe mine m-a adus barza?
- Da, Bula, comoara mea mica! E adevarat.
- E adevarat ca bunul Dumnezeu ne da painea cea de toate zilele?
- E adevarat, puiule!
- E adevarat ca Mos Craciun si Iepurasul ne aduc cadourile?
- Da, dragul mamii.
- Atunci de ce naiba il mai tinem pe trantorul de tata pe langa casa?


Sunt virusul Mos Craciun.Daca vrei cadouri,trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul sms.

Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?

Vine Mos Craciun la copii din Somalia ...
-Eh , copii mosului , ati fost cuminti ?
-Daaaaa, Mos Craciun.
-Si, copii mosului, i-ati ascultat pe parinti ?
-Daaaa, Mos Craciun.
-Da de mancat ati mancat ?
-Pai stiti, la noi in Somalia... e cam greu, e foamete...
-Cine nu manânca nu primeste cadouri !


De ce sunt oltenii zgâriati pe fata de Craciun ? Pentru ca atunci manânca si ei cu furculita.

Doua blonde hotarasc sa mearga in padure sa-si caute un brad de Craciun.
Dupa cateva ore de cautare una dintre ele ii spune celeilalte:
- Asa nu mai merge! Eu propun sa luam primul brad care il gasim ... indiferent daca are globuri sau nu!!!!


Alinuta, o fetita simpatica, eleva în clasa a doua, vine acasa de la scoala, si spre marea ei surpriza vede un enorm brad de Craciun în mijlocul sufrageriei.
Alinuta: Mamico, ce brad frumos... e pentru mine?
Mama: Pai pentru cine sa fie draga, pentru tine, câti copii am eu?
Alinuta: Auzi mamico, da de ce brad de Craciun acum, ca suntem de abia in iunie?...
Mama: Pai ce sa facem draga, cu leucemia ta nu se stie niciodata...


De ce sunt oltenii zgâriati pe fata de Craciun ?
Pentru ca atunci manânca si ei cu furculita.

Care e diferenta intre Mos Craciun si un evreu?
Mos Craciun intra pe cos, evreul iese pe cos.


In noaptea de Craciun, un politist calare statea in intersectie, linga semafor. Alaturi opreste si Bula, pe noua lui bicicleta.
- Frumoasa bicicleta ai, zice politistul. Ti-a adus-o Mos Craciun?
-Da, zice Bula.
-Ia sa-i zici tu lui Mos Craciun la anul sa-ti aduca si un far si niste ochi de pisica, zice politistul amendându-l pe Bula.
-Da ce cal frumos ai si tu, zice si Bula. Tot mos Craciun ti l-a adus si tie?
-Da, zise poliţistul glumind. Sigur ca el mi l-a adus.
-Ia sa-i spui tu lui Moş Crăciun ca la anul sa puna p¤%& sub cal, nu pe cal!


Pensionarii stau de vorba:
- Craciunul este o sarbatoare frumoasa.
- Sa faci dragoste este si mai frumos.
- Da, dar Craciun este mai des.


Intrebare : Ce e mare, rosu, si se zvarcoleste in zapada ?
Raspuns : Mos Craciun dupa ce a primit un sut in c%&/¤.


Intr-o seara friguroasa de iarna o tinara statea pe unul din podurile Dimbovitei si se gindea cum sa scape de viata asta amara. La un moment dat Mos Craciun se apropie si-i zice :
- Ce faci tu aicea, fata mosului ?
- Ce sa fac , mosule, iaca sint suparata, ca n-am servici, n-am casa, n-am bani si ma gindesc sa ma omor sa scap de toate necazurile.
- Ei, fata mosului , stai ca nu-i dracu' asa de negru... Uite, eu pot sa-ti indeplinesc trei dorinte, acum, pe loc. Spune, ce-ti doresti ?
- Pai, as vrea sa am o vila in Cotroceni...
- S-a facut, asta e adresa, si astea sint cheile de la noua ta casa. Altceva?
- O masina, mi-ar fi de mare folos...
- Nici o problema, in garajul casei un Mercedes te asteapta. A treia dorinta ?
- Pai, as vrea sa am un cont in banca ca sa-mi nu-mi mai fac griji din cauza banilor...
- In casa o sa gasesti un carnet de cecuri, ai un milion de dolari in banca. Dar stii fata mosului ca toate astea sa se indeplineasca trebuie sa indeplinesti o conditie...
- Spune, Mos Craciun, ce trebuie sa fac ?
- Pai, as vrea sa te asezi in genunchi si sa-ncerci un sex oral.
- Vai, mosule, nu pot sa fac una ca asta !
- Cum, pentru toate dorintele care ti le-am indeplinit ?
Pina la urma fata se lasa convinsa si se apuca de treaba. Dupa vreo 5 minute, Mos Crăciun intreaba :
- Citi ani ai tu, fata mosului ?
Luind o scurta pauza, fata raspunde :
- 28, mosule .
- Si la virsta asta, mai crezi in Mos Craciun ?!


Culmea hip-hop-ului: Paraziţii să lanseze o casetă cu cântece de Crăciun.

La un moment dat vine Mos Craciun la copii din Etiopia; se-nvarte el pe acolo, nu prea erau copii si care erau, vai de mama lor, slabi ca naiba.
-Copii ce faceti voi, de ce sunteti asa de slabi?
-Stiti noi nu mancam ...
-Ceee? Nu mancati?! Copii rai care nu mananca nu primesc nici cadouri!


 De ce in virful bradului de Craciun se afla intotdeauna un ingeras?
- Mos Craciun era foarte prost dispus. Statea la el in birou, suparat, cind un inger intra si-i zise:
- Mos Craciun...
- Ce vrei?
- A venit bradul de Craciun...
- Si ce vrei?
- Sa-mi spui unde sa-l pun.
- Poti sa ti-l bagi in fund!


 Î: Ce zice "Mosul Gerila" evreu în timpul Craciunului?
 R: Doreste cineva sa cumpere cadouri?...


 Un scotian isi intreaba fratele:
- Ce cadou ii faci sotiei tale de ziua ei?
- Toata dragostea mea!
- Si atunci, de Craciun ce-ai sa-i mai dai?


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...