Dicţionarul femeilor pentru bărbaţi

  1. Da = Nu
  2. Nu = Da
  3. Poate = Nu
  4. Imi pare rau = O sa-ti para rau
  5. Avem nevoie = Vreau
  6. Hotaraste tu = Decizia corecta e deja evidenta
  7. Fa cum crezi = O sa-ti para rau dupa aia
  8. Trebuie sa vorbim = Am nevoie sa ma lamentez
  9. Sigur, fa-o daca vrei = Nu vreau s-o faci
  10. Nu sunt suparata = Sigur ca sunt suparata,tampitule!
  11. Esti atat de masculin = Trebuie sa te mai razi
  12. In seara seara asta esti atat de dragut cu mine = E posibil sa te
  13. gandesti numai la sex?
  14. Stinge lumina = Am celulita
  15. Bucataria asta este asa de nepractica = Vreau o casa noua
  16. As dori alte perdele = si alt tapet, alta mobila,alte electrocasnice
  17. Am auzit un zgomot = Mi-am dat seama ca erai gata sa adormi
  18. Ma iubesti? = Trebuie sa-ti cer ceva
  19. Cat ma iubesti? = Am facut ceva ce n-o sa-ti placa
  20. Am fundul mare? = Spune-mi ca sunt splendida
  21. Trebuie sa inveti sa comunici = Trebuie sa fii de acord cu mine
  22. Nu-i nimic, pe bune = Doar ca esti un asemenea tampit
  23. Dictionarul Barbatilor - pentru Femei
  24. Mi-e foame = Mi-e foame
  25. Mi-e somn = Mi-e somn
  26. Sunt obosit = sunt obosit
  27. Faina rochie = Misto gagica
  28. Ce nu e bine? = Nu inteleg de ce faci asa mare tragedie
  29. Ce nu e bine? = Cu ce trauma psihologica insignifianta autoinventata te lupti?
  30. Da,imi place cum te-ai tuns = Imi placea mai mult inainte
  31. Da, imi place cum te-ai tuns = Cinzeci de mii si nu ai schimbat de fapt nimic(in timp ce fac cumparaturi) Imi place mai mult asta decat ala =
  32. Ia oricare din cac..urile astea de haine,numa' hai sa mergem acasa!
  33. Sa stam de vorba = Incerc sa iti creez o buna impresie asupra mea, in asa fel incat sa ma consideri o persoana profunda si poate astfel vei fi de acord sa faci sex cu mine
  34. Te casatoresti cu mine? = Vreau sa devina ilegal pentru tine sa te culci cu alti barbati
  35. Mergem la un film in oras? = Mi-ar place sa facem sex
  36. Te pot invita la cina in oras? = Mi-ar place sa facem sex
  37. Iti pot da cate un telefon din cand in cand? = Mi-ar place sa facem sex
  38. Imi poti acorda onoarea unui dans cu tine = Mi-ar place sa facem sex
  39. Pari incordata, iti fac un masaj? = Vreau sa te mangai = Mi-ar place sa
  40. facem sex
  41. Ce nu e bine? = Inteleg ca despre a face sex in noaptea asta nici nu se pune problema...
  42. Sunt suparat = Vrei sa facem sex?
  43. Te iubesc = Hai sa facem sex acum


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...