Tehnici actuale de luptă

Sorin Ţiganu
"Ori suntem golani ori nu mai suntem"
Conform unei ştiri difuzate de PRO TV, cartierul Rahova a găzduit” un conflict între două gloate de rromi, generat de împărţirea unui copil. Unul dintre combatanţi, pe nume Sorin Ţiganu', muncitor la spălătoria lui Bulgaru’ şi membru al clanului Perverşii de pe Târgu Ocna, relatează zguduitoarea scenă a înfruntării, cu un talent aparte: Am fost acolo doamnă, doi indivizi dintre ei m-au apostat cu o bâ, mi-a dat cu bâta în antebraţ, eu m-am chinuit foarte mult ca sa fac antebraţu' ăsta, ei mi-au dat de m-a julit şi acuma, după ce mi-a dat ei cu bâta în mână, eu am pus mâna, am luat şi eu bâta şi i-am dat lu’ unu în faţă şi lu’ altu’ i-am dat perversa ca pe Târgu Ocna aici, de i-am deschis asta [arcada] şi acuma tot ei cheamă poliţia! Ce înseamnă asta, ori suntem golani ori nu mai suntem?… Da, da, ascultaţi-mă, sor'-mea are un copil cu băiatul ăla, s-au îndrăgostit amândoi şi au făcut un copil şi acuma am stat de vorbă cu ei că am avut oleacă de scandal să-i dea copilul 60 de minute pe zi, 1 oră, 3600 de secunde …!”

Ştirea difuzată la PRO TV:






Preluând comicul de situaţie şi de limbaj, Mihai Bendeac  a creat câteva parodii în cadrul emisiunii În puii mei:
  • Perversu' susţine examenul de bacalaureat.


  • Perversu' - întâlnire romantică la restaurant.




  • Perversu' are probleme cu poliţia.




ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...