Confesiune la aniversarea a 50 ani de căsătorie

O fată care înşeală
Jack si Betty sărbătoresc 50 de ani de căsătorie.
"Betty, mă întrebam, m-ai înşelat vreodată?"
"Oh Jack, dar de ce îmi pui o asemenea întrebare tocmai acum? Nu vrei să afli raspunsul..."
"Ba da, Betty,chiar vreau să ştiu. Te rog."
"Bine, fie! Da, de 3 ori!"
"Trei ori? Şi cand s-au întamplat?"
"Păi îţi aduci aminte când aveai 35 de ani şi vroiai neapărat să-ţi începi propria afacere şi nici o bancă nu-ţi dădea un împrumut? Îţi aduci aminte cum într-o zi chiar preşedintele băncii a venit la noi acasa şi a semnat hârtiile pentru împrumut, fără a pune nici o întrebare?"
"Oh, Betty, ai facut-o pentru mine! Te respect acum mai mult ca niciodată! Şi numărul 2?"
"Păi, îţi aduci aminte că la ultimul infarct aveai nevoie de o operaţie şi chirurgul nu vroia să se atingă de tine? Îţi aduci aminte cum profesorul DeBakey a venit până aici ca sa te opereze personal şi apoi ţi-ai revenit?"
"Nu pot să cred! Betty, ai facut tu asta pentru mine, ca să-mi salvezi viaţa? Nu există o altă soţie ca tine. Asta îmi dovedeşte că mă iubeşti foarte mult. Îţi sunt recunoscător. Şi numărul 3?"
"Păi, îţi aminteşti că acum câţiva ani, când vroiai neapărat să fii preşedintele clubului de golf aveai nevoie de încă 17 voturi?"


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...