Copil gelos

Obisnuiam sa fiu asa...
imagine copil
Apoi am cunoscut o fata...
imagine copil
Ea era asa...
imagine copil
Impreuna, eram asa...
imagine copil
Ii ofeream cadouri ca acesta...
imagine copil
Cand mi-a acceptat propunerea, eram asa...
imagine copil
Obisnuiam sa vorbesc cu ea toata noaptea asa...
imagine copil
Si la birou eram asa...
imagine copil
Cand prietenii mei au vazut-o pe iubita mea erau asa...
imagine copil
Si eu reactionam asa...
imagine copil
Dar de Sf. Valentin a primit un trandafir de la altcineva...
imagine copil
Si ea era asa...
imagine copil
Si eu eram asa...
imagine copil
Care mai tarziu s-a transformat in asta...

imagine copil
si asta...

imagine copil
Imi venea sa fac asa...
imagine copil
Si am inceput sa fac asa...
imagine copil


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...