Statusuri Yahoo Messenger - Amuzante - Comice

  • Oh, daca ai sti cat de mult te iubesc... parintii
  • "Noi nu suntem normali! Noi nu suntem normali! Ura, Lelita mea, noi nu suntem normali!"
  • If found, please return to 47.054671 latitude and 21.911545 longitude
  • Un mut ii spune surdului ca orbul a vazut un paralizat fugind la ma-sa
  • If you won a million dollars, what should you do? Go to the bank and have them changed into pennies. Melt the pennies and sell them for two million dollars
  • Nu lua in desert numele Domnului; du-te singur
  • Nu sunt dezaxat; de vina e axa pamantului, care e stramba
  • S-a nascut copilul lui Irinel si Monica. Cine spunea ca mama prostilor e mereu gravida s-a inselat
  • Foarfeca - Scoate cele mai frecvente 99 de plete
  • Dupa ce ca lumea era sucita asa cum era, mai vine si Katrina asta, ca s-o faca si mai sucita
  • Durata acordata unei sedinte este invers proportionala cu importanta acesteia
  • Ai 90 de ani; peste inca 10 ani poti sa zambesti. Degeaba ca esti stirb
  • Vecinul m-a intrebat daca poate sa-mi foloseasca masina de tuns iarba, iar eu i-am spus ca da, cu conditia sa nu o scoata de la mine din gradina
  • Suficient de matura ca sa stiu ce vreau, dar suficient de copila ca sa ma prefac ca nu-mi dau seama
  • Zambeste, maine s-ar putea sa fii stirb
  • Tot vad la televizor reclame la detergenti care curata petele de sange. Cand ti-ai patat tricoul cu sange, nu cred ca spalarea lui e prima ta problema
  • Un coleg de serviciu a castigat o excursie in China. Acum e acolo si incearca sa castige o excursie inapoi
  • Fiule, daca vrei cu adevarat sa obtii ceva in viata, trebuie sa muncesti pentru acel ceva. Acum liniste, ca anunta numerele la loto
  • I-am spus psihiatrului ca toata lumea ma uraste. Mi-a zis ca nu-i adevarat - nu ma cunoaste toata lumea
  • Nu sunt un vegetarian pentru ca iubesc animalele. Sunt un vegetarian deoarece urasc plantele
  • Daca incerci si nu reusesti, triseaza. Repeta acest lucru pana esti prins. Apoi minte
  • Cand voi muri, vreau sa mor linistit in somn, ca si bunica. Nu vreau sa mor ca tipand ca ceilalti pasageri din masina
  • I was standing in the park wondering why frisbees got bigger as they get closer. Then it hit me
  • Save water; drink beer
  • Cand eram mic eram obisnuit sa-i fac cu mana domnului politist. Acuma m-am zgarcit... ii arat doar un deget
  • Cum poti face misto de un orb? Mutanu-le mobila
  • Nu calcati iarba, fumati-o
  • Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu
  • Vocile din cap imi vorbesc iar... Nu-nteleg nimic - e-n spaniola
  • Nu-mi dati sfaturi, stiu sa gresesc si singur
  • Pesimistul vede intr-un tunel intunericul, optimistul vede lumina de la capatul lui, realistul vede luminile trenului care vine. Mecanicul de locomotiva vede trei idioti pe sine
  • Du-te in bucatarie, deschide butelia, las`o aprinsa 20 de minute si apoi intoarce-te, aprinde o bricheta si iti va aparea numele persoanei iubite pe tavan. A functionat
  • Daca ti se intampla sa cazi de pe transportor, ori mori, ori ramai prost. Eu am cazut de 3 ori
  • Eram schizofrenic, dar suntem OK acum
  • Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded
  • Mut dintii. Pret avantajos
  • Cand eram mic si mergeam la nunta, toate babele ma luau de obraz si ziceau \"Lasa ca si tu urmezi!\". Acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic: \"Asa, ca si tu urmezi!\"
  • Mai bine taci si doar pari prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala
  • All the idiots of the world have surrounded one computer... mine
  • Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj
  • How can my feet smell if they don't have a nose
  • Whoops, there it goes. Yup. My brain stopped
  • Nu te mint, sa moara mama, am Ferrari... dar nu pot veni cu el ca i-a picat lantul
  • Eu sunt dovada vie ca omul poate trai fara creier
  • Si marmota invelea stanilul in ciocolata... Aaaa.. Si ciocolata invelea marmota in... Nu! Si staniolul invelea ciocolata... Nici asa! Si ciocolata... N-are cum... si marmota... Sau... Staniolul... Sau las-o balta
  • M-am apucat de karate de frica sa nu ma bata Dumnezeu
  • Caut loc pentru cersit... Cine ma ajuta sa gasesc primeste 40% din castig
  • Angajez clown. Rog seriozitate
  • Enervez in rate lunare
  • Vroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pentru mine: daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o singura vesta de salvare... Mi-ar fi dor de tine
  • Ai fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit... Ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul... Ai fost alaturi de mine cand m-am lovit masina... Da` mai da`te dr@cu` ca-mi porti ghinion
  • Ma urasti, te urasc! Ma placi, esti pe invers
  • In fiecare dimineata ma uit in topul celor mai bogati oameni din lume; daca nu ma vad printre iei ma duc la munca
  • Inspiratia e ca ciclul: Vine o data pe luna
  • Am un cap perfect patrat
  • Opriti planeta, vreau sa cobor
  • Prietenul meu imaginar crede ca ai probleme
  • Uita-te pe fereastra! Uite cum imping aia avionu
  • Stiu ca nu stiu nimic... Deci stiu ceva
  • I was born intelligent, but school destroyed me
  • Copil tembel, pierdut borcan zacusca
  • Caut cu lumanarea... Gasesc aproape orice
  • Nu te baga in lumea drogurilor... Suntem si asa destul de multi
  • Invat sa zbor; si dupa aia ma arunc pe geam sa vad daca am inteles lectia
  • Angajez personal in domeniul Felatii cu Publicul. Rog seriozitate
  • Si daca ramuri bat in geam... Si daca ramuri bat in geam... Bag p#la, tai copacu
  • Nu beti apa! Pestii fac sex in ea
  • Inteligenta ma urmareste... Dar eu sunt mai rapid
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni... Dar de ce sa risc
  • Eu nu sufar de nebunie... Ma bucur de ea in fiecare minut
  • Cateodata stau si ma gandesc daca eu intradevar pot gandi
  • Cand esti trist si deprimat... adu-ti aminte ca odata ai fost cel mai rapid si mai puternic spermatozoid din p#la lu` taica-tau
  • Join the dark side. We have cookies
  • Am inceput sa vad voci si sa aud imagini
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte! Dar si cand ies din puscarie..
  • Nu beau, nu fumez, nu ma droghez... Am un singur defect: mint
  • Am citit undeva ca tutunul si alcoolul dauneaza grav sanatatii. Asa ca m-am lasat de citit
  • Pap un mar. Daca vedeti "idle" prea mult, chemati salvarea - probabil mi-a ramas maru' in gat
  • gime ni-a sghinpat fiterefe de fa cascacura? [adica "cine mi-a schimbat literele de la tastatura?"
  • Psihologul mi-a spus ca sunt nebun, dar vocile din cap imi spun ca nu e adevarat
  • Nu sunt complet inutil. Cel putin servesc ca exemplu negativ pentru altii
  • In 18oo Dracula sugea sangele virginelor... In 2oo9 a murit de foame
  • In caz de al III-lea razboi mondial femeile ar primi pusti, iar barbatii pustoaice
  • Din capitolul senzatii tari: incearca sa-i urezi unui detinut "La Multi Ani!"
  • Horoscopul de astazi: Lucru: stelele iti surad; Bani: stelele iti zambesc, Iubire = stelele se kk pe ele de ras
  • Daca nu reusesti din prima, adio sarituri acrobatice cu parasuta
  • Daca o pasarica ti-a soptit ceva, atunci inseamna ca ai innebunit pentru ca pasarelele nu vorbesc
  • Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii celor din jurul tau
  • Pe usa scria "femei", dar cand am intrat erau numai WC-uri
  • Iubeste-ti aproapele, dar sa nu afle nimeni
  • Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra
  • Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi
  • Soferul prudent se uita in ambele sensuri inainte de a trece pe rosu
  • Minutele mele Orange sunt ca ciclul menstrual: vin odata pe luna si tin 5-7 zile
  • Ne nastem goi, uzi si flaminzi. De abia dupa aceea lucrurile se inrautatesc
  • A studia inseamna a te indoiesti de inteligenta colegului de birou
  • Fat people are harder to kidnap
  • Nu omori niciodata oamenii care tocmai se sinucid
  • Daca ti-e foame, mananca sare: o sa-ti fie sete
  • Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de: munca, scoala, teme
  • Inchiriez casuta vocala de 15 metri patrati


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...