Statusuri Yahoo Messenger - Amuzante - Idioate

  • Uita-te la poza mea si vezi ce ai pierdut pentru t@rfa ta
  • Lenea e cucoana mare care ne-aduce sare
  • - Stii ce este pumnul? - Pumnul este partea de vorbire care muta maxilarul dintr-o parte in alta si raspunde la intrebarea "Mai vrei?"
  • Invat sa numar de la 1 la 2
  • Vrei sa fii prostita mea
  • Nu mai calca in cioburi ca te spargi in figuri
  • Daca ai fi un muc, as sta toata ziua cu degetul in nas
  • De la beat carciuma viu, merg pe gard de drum ma tiu. Dau cu caini in bolovani, nici o latra nu ma caine, nici o muge nu ma vaca
  • Un om a visat 7 vaci grase si 7 vaci slabe iar vacile slabe le-au mancat pe vacile grase
  • Mi-am pierdut capul... Stai ca e sub perna. De-abia acum am realizat ca nu mai are nimic in el. La ce-mi mai foloseste
  • Pustiule, daca stii cate prajituri am la spate, ti le dau pe amandoua
  • Unul din lucrurile foarte bune la carti e ca unele au niste poze absolut fantastice
  • Esti porc cu P mare... boule
  • I`m mobile ca n-am PC
  • Nu va ganditi nici o clipa la un elefant galben. Ganditi-va la ce vreti, dar in nici un caz la un elefant galben. Ati reusit sa nu va ganditi la un elefant galben
  • Nu da BUZZ ca la mine a picat netu'
  • Doar buzz... Nu mai am monitor
  • I`m 2 sexy for my brain, 2 sexy for my knowledge
  • Foloseste corect prescurtarile de la Yahoo: PLM= Plecat La Magazin; FMM= Frate Mersi Mult; STF= Sa-ti Traiasca Familia ; LOL= La O L@ba; NPC= Nu Port Chiloti; CMF= Cand Ma F#t
  • Sa nu indrazneasca cineva sa intre pe mine ca-i dau ignore... Care aveti melodia X dati-mi buzz
  • Merg pe gard, stau pe drum, dau cu caini in bolovane
  • Dude, seriously, I mean, really, c'mon, dude, dude seriously dude, dudeuosly, seriude
  • La curbasineletrosnesc


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...