Statusuri Yahoo Messenger - Negativiste - Triste

  • Am intrebari de pus, raspunsuri de dat, ganduri de ascuns, oameni de uitat
  • E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie; e greu sa suferi si nimeni sa nu stie
  • Cateodata asteptam prea mult de la altii pentru ca noi suntem dispusi sa facem totul pentru ei
  • Daca cineva spune ca ceri prea mult, inseamna ca nu are destul sa-ti ofere
  • Cel mai bun prieten al meu este oglinda, deoarece de cate ori plang, nu rade niciodata
  • Imi place sa ma plimb prin ploaie pentru ca nimeni nu vede ca plang
  • Cat as vrea sa stiu azi ce n-am vrut sa stiu ieri..
  • Toata viata asta e o provocare; un joc pe care nimeni nu a incercat sa-l treaca, dar stiu ca intr-o zi acest joc se va termina si toti vom fi stersi din galaxie
  • Nu mai am intrebari de adresat, raspunsuri de dat. Am amintiri si persoane de uitat
  • Sunt doar o masca creata pentru altii, perfectionata pentru mine. Acum nu mai stiu daca eu sunt eu sau daca sunt ceva inventat de mine
  • Nu exista prieteni, exista doar momente de prietenie
  • Hmmm... am o dilema: sa-mi tai venele sau sa le las sa creasca
  • Cand esti intro situatie dificila, din care nu crezi ca poti iesi, ridica privirea. Trage aer in piept si spune: "Acum chiar sunt in cacat pana-n gat"
  • Va doresc o zi buna! Ceea ce nu cred
  • Viata e un joc de kkt... dar macar are grafica buna
  • Oficial imi merge bine, neoficial e jale
  • Aspir... la o viata mai buna


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...