Statusuri Yahoo Messenger - Ocupat - Busy

  • DND. Nu sunt! (Adica sunt, dar ocupat
  • DND.. ca te sparg, sa moara mama
  • DND... Try again never
  • Nu te deranja sa ma deranjezi
  • (Busy
  • Ultimul care m-a deranjat, e inca dat disparut
  • Fara buzz sau alte forme de salut. Socializam cu alta ocazie
  • Nu ma deranjati; am starea necesara de a trece cu tancul pe la tine prin casa
  • Lasa ca daca vreau sa vorbesc cu tine, te caut eu
  • //)) //\// //)
  • Sunt mai mult decat Stepped Out... Sunt si Busy ca I'm on the Phone si chiar nu stiu cand I'm going to Be Right Back
  • Ignore me like I ignore you
  • Hai DND... Ca sa nu zic mai pe romaneste: JET
  • Ma retrag in pestera mea, DND
  • Nu va deranjati sa ma deranjati
  • DND! D(da-te) N(nene) D(dracu)
  • Error Message! Error 666: This status is busy... Try again later or go shoot yourself
  • Evident nu vreau sa vorbesc cu tine acuma. Lasa un mesaj si o sa am grija sa-l ignor
  • Go away, nobody lives here, nevermind what you want, I am not here - so just stay away
  • Daca nu raspund inseamna ori ca nu sunt la calculator, ori ca nu vreau sa vorbesc cu tine... Dar sigur sunt la calculator
  • DND, doar cei din lista de ignore ma pot deranja
  • Lasa un mesaj dupa beep; daca nu auzi beep-ul mai bine lasa-ma
  • Imi place sa vorbesc pe mess... dar nu cu tine! DND
  • Am pile la cimitir; imi reglez moartea. DND sau vrei sa o reglez si pe-a ta
  • Acum am treaba... Mai tarziu sunt tot ocupat; dupa, ies in oras; cand ma intorc n-am timp
  • Gandeste-te de doua ori inainte sa ma deranjezi
  • Pentru tine - da, tu, ala care imi citesti statusul - nu-s pentru tine, doar pentru restul
  • Cu ocazia zilei internationale a oamenilor ocupati... DND
  • I'm busy! You are ugly! Have a nice day
  • Doar o persoana ma poate deranja si aia crede-ma nu esti tu
  • N-am, pleaca


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...