Statusuri Yahoo Messenger - Ocupat - Jocuri

  • Am incercat un joc, dar a explodat ecranul. DND, acum il lipesc cu scoci
  • Sunt in trei jocuri momentan. Mario tocmai a aruncat o bila de foc spre gaura numarul 16 din coltul mesei, si tu vrei sa vorbesc cu tine
  • Sunt intr-un joc momentan, si castig! Intrerupe-ma si vei fi distrus
  • In jocul in care sunt acum, ori mor, ori urmeaza sa mor, ori am murit de un milion de ori! Cand ma satur de murit, iti voi raspunde
  • Acum ma joc... Nu poti avea si tu putina rabdare
  • Joc Counter-Strike de 7 ani. Azi am reusit sa plantez bomba pentru prima data! Care ma provoaca
  • Nu sunt disponibil pentru ca sunt intr-un joc care-mi ocupa tot timpul
  • Ma joc pe calculator! Raspund daca raman fara vieti
  • Sunt intr-un joc unde nu pot salva sau sa pun pe pauza... Asa ca nu pot raspunde pana cand nu pierd
  • Ma joc un joc care imi ocupa tot monitorul asa ca nu va pot raspunde
  • Traiesc intr-o lume virtuala... Nu deranja
  • Stiu sa-mi traiesc viata din plin... vorbim mai multe dupa ce termin de jucat pe calculator
  • Verific o teorie stiintifica: jocurile creaza dependenta mai mare decat drogurile
  • Nu sunt destul de talentat incat sa ma joc si sa scriu in acelasi timp! DND
  • Gamer at work


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...