Statusuri Yahoo Messenger - Ocupat - Scoala

  • DND! Imi fac temele, ca ceilalti colegi nu mi le dau
  • Foaie verde catalog, treci peste mine te rog! Numai azi nu m-asculta, ca pe maine `oi invata
  • Uneori nu stiu ce-i mai plictisitor... Temele sau Profesorii?! DND
  • M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera
  • Daca n-as avea de facut teme, as putea vorbi cu tine... Dar nu pot vorbi cu tine
  • Te crezi destept? Suna-ma si hai ajuta-ma la teme
  • Imi plac temele... Sunt fascinante! As putea sa stau si sa ma uit la ele ore intregi
  • Daca ai fi tema mea te-as rezolva in momentul de fata
  • Sunt intr-o gramada de carti, caiete, pixuri... nu ajung la tastatura! DND
  • Cred ca profii fac concurs: care din ei dau cele mai multe teme
  • Ajutor! Sunt ingropat in teme
  • Daca ai nevoie de mine, studiez. Daca chiar ai nevoie de mine, degeaba, inca studiez
  • Teme. Nu-mi place cum suna, dar dintr-un motiv ciudat, mi le fac
  • Nu ma treziti! Studiez
  • Invat... momente unice in viata unui om
  • Studiez sa ma educ! Lasati un mesaj si s-ar putea sa-l pot citi cand revin! DND
  • Incerc sa-mi fac temele. N-am inceput inca, dar remarca faptul ca am spus "incerc"
  • Teme, teme si iar teme! Poate ar trebui sa incetez sa mai spun "teme" si sa le termin
  • Studiez din greu... sau studiez cu greu
  • As vrea ca tema mea sa fie asexuata... ca sa se rezolve singura
  • Cea mai nasoala perioada pentru studiu e intre ieri si maine
  • Ma gandesc cum as putea rezolva tema... S-ar putea sa dureze o vreme
  • Sa zicem ca daca tema ar fi optionala, n-as avea acest status
  • Cu cat inveti mai mult, cu atat stii mai mult; Cu cat stii mai mult, cu atat uiti mai mult; Cu cat uiti mai mult, cu atat devii mai prost! Incerc sa devin prost


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...