Statusuri Yahoo Messenger - Versuri - Dragoste

  • In mintea si in inima mea,/ Nu mai exista altcineva/ Si nimeni in afara de tine,/ Nu ma cunoaste mai bine
  • Esti o floare, esti un crin, esti parfumul cel mai fin; esti parfumul tinereti dupa care mor baieti
  • Doua mere, doua pere te sarut si la revede, un sarut ti-am furat, iar tu mi l-ai reluat. Iubirea e dulce ca mierea pe gurita ta. De m-ai uita as muri pentru sarutul si iubirea ta
  • Dragostea este samburele ghimpat in inima mea, steaua vieti si lunmina diminetii. Esti ingerul meu scump si drag, ai trezit in mine rostul de a trai, de a iubi si de a pasi in treapta ta
  • Nu te lua de mine, scumpule, sunt cam expirate textele. Nu asa se agata fetele; stai si mai invata-ti textele
  • Iubesc un inger fumator, iubesc un inger amator; el nu crede, dar eu vad... In urma las prapad
  • Se spune ca vremea e frumoasa, atunci cand in suflet e soare./ Se spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare./ Se spune ca vantul nu bate atunci cand iubesti..
  • Zambeste, frate, si ia-o in brate./ Arata-i c-o iubesti si da-i sperante
  • Love me ,love me/ Say that you love me/ Fool me ,fool me/ Go on and fool me/ Kiss me, kiss me/ Say that you miss me / Tell me what I want to hear/ Tell me you love me
  • Nu rani o fata care te-a iubit, chiar daca pentru ea nimic n-ai simtit. Nu-i intoarce spatele, nu fii nesimtit! Gandeste-te ca macar ea te-a iubit
  • Stapanesti visele mele - nu-i vis fara tine; iar cand stau cu tine in brate e ca in vis, dar mult mai bine
  • Tot ce-am facut impreuna imi aduc aminte,cat de mult imi lipsesti nu pot spune in cuvinte
  • ti spun si tie, si mereu imi spun mie: nu e totul perfect, dar o sa fie
  • Intr-o zi ma vei cauta in fiecare "ea"; asta daca nu o faci deja. Niciodata n-ai sa poti uita. Degeaba incerci, degeaba te minti; Inima ta este inca a mea!!
  • Fug de gandul unei relatii noi, Nu vreau sa mai aud vorba: "noi doi"! Gandeste-te la mine ca la ceva ce ai avut, Ceva ce insa n-ai pierdut; dar a trecut, Pentru ca inapoi nu mai vin. Nu merge! Eu sunt prea mica, iar tu un copil
  • E noapte si e tarziu si gandul mi-e tot la tine. As vrea sa te sarut, dar nu esti langa mine. Noaptea e pustie, stelele clipesc, gandurile mele nu te parasesc pentru ca te iubesc
  • Iubirea ta va ramane mereu, pe veci in sufletul meu. Nu voi uita niciodata ochii tai ca doua vapai, obrajii tai ca doi bujori, gura ta - mereu voi tanji dupa ea
  • Sa nu iubesti un blond ca e vagabond; iubeste un brunet ca e mai destept
  • Cea mai frumoasa amintire care poate exista sunt frumoasele cuvinte: "Te iubesc, nu ma uita!"
  • Tu si eu, impreuna mereu, vom trece peste greu. Vreau sa ramai numai al meu
  • Invata sa iubesti cand inima ti-e franta. Invata sa iubesti cand mintea ti-e pierduta. Sa mergi cu capul sus cand soarta ti-este cruda. Sa stii s-ajuti p altii cand nimeni nu te ajuta
  • Iubeste, iubeste, dar bine te gandeste. Nu spune iubit la niciun tampit
  • Frunzulita spic de grau, sarut ochii cui ii scriu si gurita cui citeste numai daca ma iubeste
  • Cum stelele lucesc pe cer, Tu viata-mi lumineaza. Iubeste-ma, atata-ti cer. Cuprinde-ma in vraja
  • Are blanita aurie, Ochii o minunatie: un albastru te orbeste, Cand il vad ma-nnebuneste
  • As vrea sa pot zbura, sa ajung in palma ta. As vrea sa pot privi... privirea ta
  • Ursuletul meu d plush, ce zici, vrei s facem dus? Doar putin sa ne udam, sub cearceaf sa ne uscam. Ce zici, draga... Incercam
  • Am gasit un inamic cu numele de "pupic"; Ti-l trimit rapid ca e mic si l-am prostit. E mort dupa buzele tale, daca nu te pupa, moare
  • Eu ti-am alergat prin vene, Ti-am suflat cu dor pe gene; Eu ti-am upgradat sarutul, Ti-am iubit necunoscutul..
  • Tot ce e frumos a-nceput cu tine si cum te iubesc, n-am iubit pe nimeni
  • Iubeste ce vezi! Iubeste ce crezi! Iubeste si lupta, Caci viata e scurta
  • Ca si cum o floricica Se roteste dupa soare, Tot asa gandul din mine Se roteste dupa tine
  • De la prima intalnire Si de cand te`am cunoscut Mi`ai intrat la inimioara Si nu pot sa te mai uit
  • Glumeste cand iubesti, Dar nu iubi glumind! Caci cel ce te iubeste, Glumind te paraseste
  • Iubirea nu e pacat, E un lucru adevarat. E permisa tuturor, Mai ales elevilor
  • Oare stii ce bine ma simt langa tine? Vreau sa fiu mereu in preajma ta. Te iubesc cum nimeni, nimeni n-ar putea. As vrea sa fiu mereu in inima ta
  • Sunt nebun, nebun de tot Si singurul meu antidot esti doar tu Si fara tine nu mai pot
  • Ti`am sarutat buzele de`o mie de ori, Peste o clipa am vrut sa simt iar gustu lor... O secunda fara tine ma umple de dor - De tine nu ma pot satura
  • Iubeste cu tot focul In ani tineretii, Caci anii iute trec Si scurt e firul vietii
  • Sunt focuri care ard in noapte, Sunt focuri care nu se sting, Sunt departari ce pari aproape, Sunt inimi tari care inving
  • Niciodata trandafirii Mai frumos nu infloresc Ca atunci cand doua inimi Intre ele se iubesc
  • Esti frumoasa ca o stele, tu mi-ai rupt inima`n doi... Toate sufletele mele bate pentru tu si noi
  • You are totul pentru mine And i want sa ne iubim Si nu-i difficult cu tine Caci we chiar ne potrivim
  • When I go la brat cu tine Ma simt very magulit Caci are looking toti la mine Oh, I`m so, so fericit
  • Te-ai gasit sa ma-ntelegi! Vad ca dear te iubesc Understand I love you draga! Cum naiba sa`ti mai vorbesc
  • O singura luna intr-o mare de zori, un singur soare peste-o mie de nori, mii de iluzii intr-o singura minte... 1000 de ganduri in 2 cuvinte: TE IUBESC
  • Sarutul tau inca il mai simt pe buze; ma faci sa plutesc atunci cand imi zambesti; lasa-ma sa fiu langa tine, atunci cand te trezesti


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...