Statusuri Yahoo Messenger - Amuzante - Status

  • Nu am bani de status; i-am cheltuit pe avatar
  • M-am gandit la statusu asta toata ziua..
  • Ma vand
  • Ce te uiti la statusu meu? Ia-ti si tu unul
  • In tara asta sunt peste 20.000.000 de oameni si tocmai tu imi citesti statusul
  • Considera ca am un status inteligent si ramai uimit
  • La ora asta 8700 de oameni se gandesc la sex, 3400 au facut-o deja, 2400 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se holbeaza la statusul meu
  • Cititi repede, e important: foaieverdesolzidepesteuiteprostucumciteste
  • 1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d
  • Numar prostii de pe mess; daca te-am sarit, da buzz
  • Asa caine tii pisica ocupat soarece un urs idiot magar pentru girafa 20 maimuta de vaca secunde. [Reciteste acest status fara animale]
  • Studiile cercetatorilor au dezvaluit ca acum un tembel citeste acest status
  • Daca citesti acest status o sa ai ghinion toata viata
  • Esti un idiot! Da, tu! Ala care tocmai citesti statusul acesta. Stiu, stiu, nu-ti vine sa crezi. Dar tocmai despre tine e vorba
  • Studiile releva ca persoanele care citesc acest status cu mana pe mouse se masturbeaza zilnic
  • 1, 2, 3 , 4 , 5 , 6 , 7... Moamaaa, cati prosti imi citesc stautsul
  • Celor care imi citesc statusul sa le cada ochii in gura
  • ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Razuieste aici si poti castiga un monitor
  • Status, schimba-te
  • Please wait
  • -Status cenzurat-
  • De ce incerci sa imi copiezi statusul? Te crezi blonda? HA! L-am scris eu inaintea ta
  • This status is too cool to be displayed. Try again later
  • Acest spatiu poate fi inchiriat cu o suma minima de 99 Euro/luna
  • HTTP Error 404 - Status Not Found
  • Status liber. Astept propuneri
  • Status under construction
  • Loc de status
  • Oare ce vroiam sa scriu la status
  • Nope, no wise status today
  • spersanuitiiamulttimpsateprinzicastatusulacestaelamistositutechinuidegeabasailcitesti
  • Status defect. Va rugam folositi altul
  • Chestia amuzanta la acesta status este ca pana cand te prinzi ca e doar un text aiurea, ai terminat de citit! Prea tarziu
  • Tare obsedat mai esti de si statusu-mi citesti
  • Tanar, chipes, cu bani multi, masina scumpa caut status


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...