Statusuri Yahoo Messenger - Amuzante - Alcool

  • Fac cinste, plateste vecinul..
  • Fir-ar mama ei de viata: am baut si vad in ceata
  • Ce urata esti cand esti goala
  • Daca vrei sa-ti ineci amarul in bautura, adu-ti aminte ca necazul stie sa inoate
  • Bai, sunt beat! Nu va jucati, altfel ignor pupati
  • Cum beau apa, cum vomit; cum beau bere n-am nimic
  • Toti spunem ca ne lasam de bautura, dar suntem deja beti cand spunem asta
  • N-am incredere in camile si in general in nicio fiinta care rezista mai mult de o saptamana fara bautura
  • Toti avem nevoie sa credem in ceva. Eu cred ca o sa mai beau o bere
  • Nu exista femei urate, ci doar barbati insuficient de beti
  • Din betie se mai trezeste omul; din prostie niciodata
  • Nu vad jumatatea plina a paharului, ci sticlele goale din spate
  • Don't make fun of drunk people... Join them
  • Am prea mult sange-n alcool
  • Daca mi-ar suge Dracula sangele, s-ar imbata
  • N-am nici o problema cu alcoolul! Beau, ma imbat, cad pe jos... nicio problema
  • Este bine sa lasi bautura insa este rau sa uiti unde ai lasat-o
  • Astept sa-mi moara p#la, sa ma dedic in totalitate bauturii
  • Alcoolul omoara incet, incet... Nu conteaza, nu ma grabesc
  • In bere e putere, in vin e sanatate, in cognac e distinctie... In apa sunt microbi
  • Evita mahmureala: ramai beat


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...