Statusuri Yahoo Messenger - Dragoste - Declaratii

  • Nu te iubesc pentru ceea ce esti ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine
  • Intotdeauna te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu... Esti inima mea si dragostea ta imi curge prin vene... Insemni totul pentru mine si nu o sa las nimic niciodata sa te raneasca... Te iubesc
  • If I had a flower for everytime you made me smile and laugh, I'd have a garden to walk in forever
  • Daca gresesc,iarta-ma. Daca uit, aminteste-mi. Daca te ranesc, invata-ma sa te iubesc
  • Inima repezinta inchisoarea iubiri si a suferintei. Suferinta e eliberata conditionat, iar iubirea primeste inchisoare pe viata. Atat timp cat inima mea va bate, iubirea mea pentru tine o vei simti mereu aproape
  • Daca as fi o pisicuta, as iubi un motanel; dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel
  • 10 de luni de fericire; 10 luni cu a ta iubire; 10 luni, aproape un an... TE IUBESC, esti tot ce am
  • Dca un inger ar Scrie in Decalog sa nu te privesc asta ar inseamna ca sunt cel mai pacatos om din lume
  • Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distantza, iar acest lucru este valabil si pentru iubirea adevarata
  • Te iubesc asa de mult incat ti-as aduce luna dupa cer. Esti un trandafir care nu se ofileste niciodata vei fi mereu in gandul meu
  • Daca ar fi sa ma tansform, m-as transforma intr-o lacrima de-a ta, sa ma nasc din ochii tai, sa sfarsesc pe buzele tale... TE IUBESC
  • Daca as fi ploaia ce cade din cer mi-as dori sa fiu o picatura de ploaie pe obrazul tau
  • Ce mi-am dorit am langa mine... Si cat mi-as dori maine tot tu sa fii... Prin tot ce faci si ce-mi spui... Ma faci sa zambesc din orice
  • Voi inceta sa te iubesc in ziua in care un pictor orb va picta sunetul unei petale de trandafir cazand pe o podea de cristal
  • Daca ochii tai sunt precum cea mai minunata stea, daca zambetul tau e ca soarele ce straluceste ziua, daca sarutul tau e ca mierea si daca TU esti UNIVERSUL meu, ce-as mai putea sa-i cer lui Dumnezeu
  • M-am uitat in portofel si era gol; m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede; m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt
  • Te-as minti daca as spune ca te plac. Te iubesc din adancul inimii mele
  • Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheatza pe soare inseamna ca te va iubi mai mult decat mine
  • I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine
  • Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume
  • Traiesc pentru tine; faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad. Te iubesc pentru ca esti tu: mereu langa mine sau in gandul meu
  • Intre-o zi ma vei intreba ce e mai important pentru mine: tu sau viata? Si te vei supara cand iti voi spune ca viata, fara sa-ti dai seama ca tu esti viata mea
  • Daca fiecare strop de ploaie ar putea sa-ti spunca cat de mult te iubesc... Ar fi cazul sa iesi afara, sa vezi ca ploua
  • Daca vrei sa afli cat de mult ne iubim iesi afara in ploaie si intinde mainile! Cati stropi prinzi atat ma iubesti tu pe mine; cati stropi scapi atat te iubesc eu pe tine
  • Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati din suflet si din minte, caci dragostea nu se scrie, ci se simte
  • Iubirea ta mi-e pictata pe suflet, adanc in inima mea, mereu in mintea mea
  • 8 litere, 2 cuvinte, 1 singur inteles: TE IUBESC
  • Ce sa scriu? Nu incap decat 255 de caractere! Oare de cate ori pot scrie TE IUBESC
  • Alfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine
  • Oricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet
  • De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? - Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochii. Cand inchid ochii te vad pe tine
  • Dumnezeu a creat ingerii si i-a pus in Rai; dar unul era asa de dulce si de dragut incat invidiosii l-au aruncat pe pamant. Te-ai lovit rau cand ai cazut
  • Nu te speria! Sunt la spital! Mi-au gasit ceva la inima. Fii fara grija, operatia nu a reusit. Nu te-au putut scoate din inima mea, caci acolo vei ramane mereu
  • Vata de zahar? NU! Sirop de capsuni? NU! Ciocolata? NU! ... Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine
  • A B C D E F G H I J K L M... Te iubesc
  • Fiecare zi cu tine ma face sa ma simt tot mai fericit. Fiecare clipa petrecuta impreuna ma face sa ma simt iubit. Fiecare zambet pe care il traim impreuna este ca o stea de pe cer care nu se stinge nicodata... Te iubesc, ingeras
  • T-tandru, E-esential, I-irezistibil, U-unic, B-bland, E-etern, S-scump, C-curajos... Asa poti fii doar tu
  • Daca as fi o planta as vrea sa fii apa mea, sa fii soarele meu, as vrea sa fii insasi viata pentru mine... Te iubesc din tot sufletul
  • Memories: 700 great times, 600 laughs, 500 smiles, 400 great memories, 300 jokes, 200 great times, 100 secrets, 1 reason
  • Vreau sa stii ca zi de zi ma gandesc la tine, as vrea sa te sarut clipa de clipa si sa te am langa mine secunda de secunda
  • Daca as avea SuperGlue virtual, as lipi ID`ul tau cu al meu! Sa fim impreuna si pe net


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...