Statusuri Yahoo Messenger - Declaratii - triste

  • Ai plecat... In urma ta m-ai lasat! M-ai uitat? Un singur lucru am de spus: Te voi iubi mereu, chiar daca mi-e greu
  • Egoismul distruge orice forma de iubire
  • Mi-as dori din nou sa mai fiu fetita mica, pentru ca juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat inimile frante
  • In viata e mai bine sa te doara in cot, decat sa te doara in inima
  • Nu vreau sa te pierd... Mi-e atat de dor... Si-am sa te astept... Tu esti tot ce am si sper... Ca vei veni... undeva... In intunericul lumini... Ganduri rasfirate... Nu pot sa le adun..
  • Este greu sa-i spui "te iubesc", daca el nu te iubeste..
  • Razbunarea nu-mi aduce satisfactii, insa indiferenta ti-o daruesc cu multa dragoste
  • Cand vom inceta sa suferim din dragoste
  • In dragoste e o inima rosie plina de sange care se varsa in rau
  • Stiu ca tu nu ma iubesti, dar nu-mi pot schimba sentimentele
  • Cand tu ma strigi eu vin. Cand tu esti suparat eu plang. Atunci cand pleci eu te urmez. Desi suntem niste straini totusi ne iubim
  • Daca timpul ar fi precum o carte as deschide si as citi. Plangand, as rupe paginile in care sta scris trecutul meu, trecutul tau, trecutul nostru, si le-as da foc. Cenusa as arunca-o in vant. Nu vreau sa mai stiu de durerea provocata
  • Cand iti va fi dor de mine, adu-ti aminte ca tu m-ai lasat sa plec
  • Cel mai trist lucru este sa te simti in plus acolo unde, candva, tu inseamnai totul
  • Poate imi vei uita numele, dar niciodata ochii si buzele
  • Dragostea e o sageata ce iti face in inima rani de foc. Sufera cel ce iubeste. Cel iubit isi bate joc. Dragostea e un sentiment pe care multi nu il cunosc
  • Nu erai tot ce imi doream, erai tot ce iubeam..
  • Ma iubesi, dar nu cum vreau
  • Am invatat sa visez. Dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi. Realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu, dar o accept asa cum este
  • Asa de greu o trecut noapte fara tine..
  • Fara tine nu mor... Dar nici nu traiesc
  • Va veni o zi in care imi vei spune: "Acum sunt pentru tine, nu pentru alta.". Iar eu cu lacrimi in ochi iti voi raspunde: "Ai fost pentru mine, acum fii pentru alta!"
  • Intru in operatie peste 10 minute; doctorii mi-au spus ca imi vor scoate tot ce simt pentru tine
  • Orice femeie care iubeste un barbat fuge de el ca sa ramana in amintirea lui ca o aparitie luminoasa
  • Nu-mi va fii usor sa uit tot ce a fost intre noi; dar pentru fericirea ta voi face asta fiindca te iubesc
  • Am invatat ca trebuie sa te desparti de cineva cu cuvinte calde... S-ar putea sa fie ultima oara cand vezi acea persoana
  • Cand iubirea te orbeste, cand e sa nu ai noroc, sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate joc
  • Nu merita sa plangi pentru nimeni. Iar cel care merita, nu te va face sa plangi
  • Daca ma iubesti, de ce ma faci mereu sa plang
  • Mi-ai furat inima si ai luat-o cu tine. M-ai lasat undeva de unde nu mai pot privi, de unde nu mai pot scapa. Ajuta-ma si tine-ma in brate
  • Inima mea e rupta in doua; jumatate din ea e inca la tine. Dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna
  • E atat de frig! Lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc. Traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata
  • O briza, un val, o adiere, un nor, un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez
  • Sunt doar o lacrima care cade si nu e nimeni sa aiba grija de mine. Voi fi stearsa, lasata sa cad. Ce se va intampla cu mine
  • A iubi inseamna a suferi. Si cum multi fug de suferinta, putini stiu sa iubeasca


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...