Statusuri Yahoo Messenger - Dragoste - Amuzante

  • Vino inapoi si-ti voi da turma cu oi
  • Dragostea e un bazin in care cad prostii, dar eu am fost impins
  • The guy may wear the pants, but the girl controls the zipper
  • Eu am vrut, am insistat; cand tu nu ai grait eu de indata m-am rastit. Dar mi s-a spus sa nu insist. Rau mi-a parut pentru ce am facut. Si chiar am vrut sa te f#t
  • Nu plange ca s-a terminat, ci zambeste c-ai scapat
  • Grea e viata unui peste ce se zbate pe uscat, dar mai grea e a unei fete ce se zbate sub baiat
  • Cand dragostea iti da aripi, zboara
  • Mi-e dor sa-mi fie dor de tine
  • Pacat ca boul nu isi da seama ca vaca chiar il iubeste
  • Cand o fata iti spune ca o faci sa roseasca, probabil ca se refera la faptul ca o iriti ca un elastic de la chiloti
  • Te iubesc si te ador ca pe-un pui de curca chior
  • Din oceanul Pacific a iesit un peste mic si pe coada lui scria "Te iubesc, nu ma uita!"
  • O iubire adevarata se da numai la o fata. Un suflet bun si curat se da doar la un baiat
  • In the face of true love you don`t just give up, even if the object of your affection is begging you to
  • Poti sa admiri, sa iti doresti... si evident sa-ti iei gandul
  • Te-am iubit, te-am dorit, te-am visat si daca pana acum ma gandeam numai la tine, acum vreau sa spun ca ma doaren c#r de tine
  • Te iubesc... Dar las` ca-mi trece
  • Du-te tare, vino lent, pentru mine n-ai talent
  • Intro zi va aparea si printul tau. Al meu a luat o directie gresita, s-a ratacit si e prea incapatanat ca sa ceara ajutor
  • Izbirea me de toti pereti, mi-ai manat toti castraveti
  • Dragul meu iubit, putin cam tignit, daca vei pleca in urma trenului ma voi arunca, si complimente bolovani si pietre sa le duci cu sacul pana te-o lua dracul
  • La inceput nu te iubeam, dar acum... Acum te iubesc ca la inceput
  • Draga me-a iubita zdreanta, te iubesc de la distanta, ca un drac in taraboanta
  • Alo, fata, cu cat vinzi pepenii aia
  • Cine ma iubeste asa cum sunt BUZZ me; cine nu kiss my @ss for free
  • Azi noapte am avut un vis umed despre tine... Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca
  • Cand ma gandesc ca te gandesti ca ma gandesc la tine, gandeste-te ca ma gandesc ca te gandesti la mine
  • When you say "`till death do us part", you will realize that you actually are setting a goal
  • Femeile sunt ca locurile de parcare: alea bune sunt ocupate, iar alea libere sunt pentru handicapati
  • Corup minori/minore la domiciliu
  • Daca intr-o zi femeia pe care o iubesti iti e infidela si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon, adu-ti aminte ca ai coarne, boule, nu aripi
  • Iubirea mea... Iubeste-ma
  • Iubesc pe cineva dar nu pot spune
  • Mi-esti amica... Iti sunt amic... Ce zici, te scot la un suc la plic


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...