Statusuri Yahoo Messenger - Dragoste - Perverse

  • Ori faci sex, ori te omor
  • Numar oile pe mess. Daca te-am sarit esti capra; mai stai odata
  • Sex instructor, first lesson free
  • Singura diferenta intre a se deschide si a nu se deschide parasuta, e modul de abordare
  • Daca vrei SMS gratis da buzzz! ... Traducere pentru retardati: "Daca vrei Sa Mi-oSugi gratis da buzz!"
  • Exista sex fierbinte, sex repede, sex in grup, sex protejat, sex prin telefon, insa pt persoane ca tine exista... masturbarea
  • Eu vreau tripleti. Tu vrei gemeni. Te invit la mine, ca sa vedem cine castiga
  • I'm a candle... Blow Me
  • Dezbraca-te, vreau sa`ti vorbesc
  • Dau autograf pe buci (epileaza-te inainte)
  • Cand viata iti intoarce spatele... Prinde-o de fund
  • Viata-i cruda... Hai s-o ardem
  • Hey guys, how's "it" hanging
  • Dar unde dragoste nu e, facem
  • Unde-s doi placerea creste
  • Am pen|s asa de mare incat face glume care incep cu "Am omu asa de mic..."
  • Nice shoes... Wanna f#ck
  • Suck my d*ck; Don't worry, there's no sugar
  • Pretend to spank me - I'm a pseudo-masochist
  • Save a tree, eat a beaver
  • If u see me, don't come to me; if u come to me, don't talk to me; if u talk to me, don't kiss me; if u kiss me, don't f#ck me; if u f#ck me DON'T STOP
  • I'm not a heartbreaker, I'm a p#ssy penetr@tor
  • As vrea sa fie ceva intre noi... Dar mai mult in tine


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...