Statusuri Yahoo Messenger - Plecat - Toaleta

  • "Fac pipi pe mine! Daca deranjezi, fac si pe tine!"
  • Am cod rosu in burtica; nu ma cautati, ca pica
  • Ce grea e viata si pustie cand te c@ci si n-ai hartie
  • Plecat. Daca nu ma-ntorc in 5 minute inseamna ca am cazut in toaleta
  • Ud iarba din baie
  • Ud florile din baie... DND
  • Rea ii viata si amara cand te caci fara opreala
  • DND sunt la WC si dorm bustean
  • Trista-i viata si pustie cand te caci si n-ai hartie
  • Passion pour chocolate.. DND, sunt la WC
  • Ma duc eu ca sa ma cac si cand vine... praf va fac
  • Sunt pe WC prefacandu-ma ca sunt pilotul unui avion care bombardeaza oceanul
  • Doctorii spun ca e bine sa bem 8-10 pahare de apa pe zi. Din pacate, acest lucru are si consecinte. BRB
  • Fundul meu are o conversatie serioasa cu toaleta
  • "BUZZ!!!" Ma cheama natura
  • M-am dus sa fiu rege, pe tron [mda, sunt pe toaleta]
  • Fac valuri in toaleta
  • Daca lipsesc de mult si inca mai vezi mesajul asta... Ajutor! E posibil sa fi cazut in toaleta
  • Ofer o jertfa zeului de portelan de la mine din baie
  • Spre deosebire de telefonul meu, natura nu are "apel in asteptare". BRB


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...