Statusuri Yahoo Messenger - Plecat - Mancare

  • O fi porcul prost, dar are creier delicios
  • Nu deranjati. Inspectie speciala la frigider
  • O fi porcul prost, dar ce creier delicios are
  • Mancarea e ca benzina. Oamenii sunt ca masinile. Benzina alimenteaza masinile. Mancarea alimenteaza oamenii. Momentan, ma alimentez
  • Mananc mancare... Mancarea e buna... Imi da energie sa fac diverse lucruri... Lucrurile sunt bune... Oh da... De aceea mananc
  • Filling my tummy with something very yummy
  • Mi-e atat de foame incat cred ca stomacul se mananca pe el insusi. Incerc sa-l linistesc
  • Fac lucrul acela. Stii tu: iau mancarea, o bag in gura, o inghit... repet procesul pana mi-e stomacul plin
  • Mama mi-a spus sa nu vorbesc in timp ce mananc
  • Nu ma deranjati de la mancare ca va musc
  • Stomacul imi vorbeste; eu ii raspund
  • Imi merge frigiderul... Plec sa-l prind
  • Mancarea e in bucatarie si ma striga pe nume; ciocolata striga cel mai tare... Ar fi bine sa merg sa vad ce vrea
  • Statisticile spun ca oamenii care mananca traiesc mai mult decat cele care nu o fac! Eu vreau sa traiesc mult
  • Momentan, ma ingras... BRB
  • Am o boala numita foame! Plecat sa ma tratez
  • Bag in mine (pentru idioti= mananc)
  • Am auzit ca vor sa ma rapeasca... Asa ca incerc sa ma ingras, ca sa le fie mai greu! BRB


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...