Statusuri Yahoo Messenger - Versuri - Amuzante

  • You remember darling, Marioara, cand I`m f#ck you first time, prima oara... I dezvirgeneit you and let you blodi, and now you make love cu everybody
  • Iubita mea din strada muncii/ Te iubesc de-mi sar papucii;/ Si in semn ca te iubesc,/ vreau sa te cotonogesc
  • O gaina cu-n picior/ Joaca fotbal binisor./ Dar cand si-a rupt piciorul ala,/ Saracuta gainusa a fost pusa-n tuci/ Si mancata de multi turci
  • Mesajele de adio si de ramas-bun/ Merg de minune cu tarie sau cu un vin bun
  • O fata intra in biserica; un baiat ii pune piedica. Popa zice din altar: "Boule, nu fi magar!"
  • Pe tine te iubesc, pe tine te doresc, pe tine ma basesc
  • Te iubesc si te ador... Dute dracu ca-i ignore
  • Doua lucruri te alina si te vindeca de boala: sa vezi damigeana plina si femeia cand e goala
  • Stiai ca singurul lucru pozitiv Din lumea asta La care nu te bucuri e rezultatul tesului HIV
  • Ai fost langa mine cand hotii mi-au furat masina; ai fost langa mine cand am pierdut portofelul; ai fost langa mine cand hotii mi-au spart apartamentul. Pleaca dracu' ca imi porti ghinion
  • Ninge iar, ninge iar... E sarbatoare; Ninge iar, ninge iar... Ce incantare; Ninge iar, ninge iar... Din intamplare
  • Foaie verde catalog Treci peste mine te rog! Numai azi nu m`asculta Ca pe maine`oi invata
  • Daca n`ar fi fete, Ce`ar face baietii?! Ar merge pe strada Si`ar saruta peretii
  • Pasarile ciripea, nu avea treaba, se distra


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...