Statusuri Yahoo Messenger - Versuri - Altele

  • Fetele cand se intalnesc, numai de baieti vorbesc; dar baietii, fire rele, nici nu pomenesc de ele
  • Nu mai sunt motociclete, nu mai vin baieti la fete, acum vremea s-a schimbat: vine fata la baiat
  • Totul este foarte simplu incat pare complicat si-mi doresc atat de multe incat nu stiu ce vreau defapt
  • Evita, ezita sa crezi ca viata e trista, sunt lucruri frumoase ce stau inca pe lista
  • Ai cazut? Nu plange, las` ca trece! Tine minte ca unde-s doi, puterea creste! Ca daca-s doi, durerea e usoara Si viata va fi dulce, atunci cand e amara
  • Un zambet nu costa nimic. Acesta nu-i un lucru mic! Toti suntem schimbatori: de la tristi la zambitori
  • As putea zice usor: s-a intamplat. A fost o joaca de copil nevinovat; dar simt ca treaba nu s-a terminat. Plec din viata ta cand drumul meu s-a incheiat
  • Cand va mai durea nu ma veti mai vedea plangand, voi trece peste ce va fi, privind si tacand; voi trata situatia distant si razand
  • Oricat ar fi viata de grea, nu e sfat, e lege: stai si indura! Si oricat va arde sau va durea, trebuie sa zambesti la fiecare lovitura
  • Poate ca asta e acel ceva special, acel lucru care inainte parea banal; dar nu, e doar ceva diferit, e acel nimic cu care te fac fericit
  • Oricand putem spune ca ne stim din totdeauna! In momente grele ne`am intins una alteia mana. Si au fost diverse momente prin care am trecut. Diverse sentimente, le`am impartasit de la`nceput
  • Abia am venit, sunt gata de vorbit
  • Orice baiat cand ma vede In 3 secunde se pierde; Si-l aud cum zice in soapta "Doamne ce bine arata!
  • Uita-te atent, dar nu insistent. Priveste, dar nu atinge; te pot respinge


ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...